Voorzitter Vzw Wandelklub Halewijn

DSCN1724

Aan de leden van Vzw Wandelklub Halewijn en aan alle aangesloten leden van Wandelklub Halewijn.

Op de bestuursvergadering van woensdag 18 mei 2016 heeft de voorzitter van Vzw Wandelklub Halewijn, Fernand Thomaere,  zijn ontslag aangeboden.

Het bestuur van Vzw Wandelklub Halewijn heeft dit ontslag aanvaard.

Fernand Thomaere is de stichter van Wandelklub Halewijn en heeft gedurende meer dan 35 jaar promotie gemaakt voor het wandelen in Zoutleeuw,  in Vlaams-Brabant, en bij uitbreiding in gans België.

Wij bedanken hem voor zijn inzet voor het welzijn van onze vereniging die hij al die jaren op voortreffelijke wijze heeft geleid.

Het bestuur van Vzw Wandelklub Halewijn heeft dan ook beslist om Fernand Thomaere erevoorzitter van onze vereniging te maken.

Teneinde de werking van onze vereniging te verzekeren, heeft het bestuur onmiddellijk een nieuwe voorzitter gekozen. Vanaf woensdag 18 mei 2016 is Marie-josé Van Lippeloy de nieuwe voorzitter van Vzw Wandelklub Halewijn. Wij wensen haar het allerbeste toe en wij beseffen dat het niet makkelijk zal zijn om Fernand te vervangen. Het bestuur zal  alleszins haar uiterste best doen om onze nieuwe voorzitter bij te staan.

Het bestuur heeft eveneens beslist om de Maatschappelijke zetel van onze vereniging over te brengen naar het volgende adres: Kerkstraat 10, 3440 Zoutleeuw.

Alle briefwisseling aangaande Vzw Wandelklub Halewijn kan dan ook naar dit nieuwe adres worden gestuurd. Gelieve er rekening mee te houden dat de publicatie van de wijziging van maatschappelijke zetel nog in het Staatsblad dient gepubliceerd te worden.

Met vriendelijke groet

Guy Loots