Betaalbewijzen – Startkaarten

Misschien weten jullie het al maar vanaf  1 januari 2019 zal er op alle wandeltochten gewerkt worden met een “betalingsbewijs”.

De “startkaart” wordt dan een “betalingsbewijs” voor de leden.

Dit bewijs krijg je als wandelaar mee op je tocht en kan ondermeer gebruikt worden ter controle, om een gadget te bekomen, …. Kortom het is het bewijs dat een bij WandelsportVlaanderen vzw aangesloten wandelaar betaald heeft om te wandelen.

De aangesloten wandelaar hoeft bij de start geen strookje meer in de doos achter te laten!

Voor de niet aangesloten leden blijft deze werkwijze wel behouden. Zij moeten het strookje wel nog invullen en achterlaten in de doos. Dit is van belang voor de verzekering.