Déconfinement Covid-19 Wandelklub Halewijn

Beste wandelaars, Beste leden van Wandelklub Halewijn,

na een tijdje geen foto’s geplaatst te hebben uit respect voor het overlijden van onze ere-voorzitter Fernand Thomaere, is het nu terug tijd om de banden met de leden-wandelaars wat aan te halen.

Zoals onze penningmeester het zo mooi verwoorde in zijn bericht in ons ledenblad “’t halewijntje”, kunnen jullie terug foto’s doorsturen die ik dan op de website zal publiceren.

Aangezien België bezig is met de exitstrategie zullen deze verschijnen onder de titel “déconfinement Covid- 19 Wandelklub Halewijn”.

Niet dat ik zomaar van taalgroep veranderd ben, maar ik vond het gewoon beter klinken dan “einde van de opsluiting”.

Gelieve mij deze foto’s door te sturen met een wetransfer op het mailadres secretaris@wandelklubhalewijn.be.

Om iedereen de kans te geven om foto’s te plaatsen, vraag ik jullie om jullie zending te beperken tot maximaal 2 tot 3 foto’s

Groetjes en be safe.

De secretaris en webmaster van Wandelklub Halewijn