Actie ‘Verlengd lidmaatschap’ Wandelsport Vlaanderen

Gezien corona momenteel ons ganse leven beïnvloedt en zeker ook de sportwereld, heeft Wandelsport Vlaanderen beslist om de clubs te stimuleren om nieuwe leden aan te werven.

Iedereen heeft wellicht reeds gemerkt dat heel veel mensen aan het wandelen zijn geslagen de laatste maanden.

Deze wandelaars zijn van harte welkom in onze Club en bij Wandelsport Vlaanderen.

Op 01/07/2020 is Wandelsport Vlaanderen gestart met een actie ‘Verlengd lidmaatschap’.

Dit houdt in dat elk nieuw lid dat nu aansluit dan ook lid is is voor de resterende maanden 2020 maar ook voor 2021, m.a.w. wie nu lid wordt blijft aangesloten tot 31/12/2021.

Als jullie willen aansluiten, gelieve één van de bestuursleden te contacteren. Zij zullen dan het nodige doen.