Waarom aansluiten bij Wandelklub Halewijn een goed idee is

3440 Zoutleeuw

Ondernemingsnummer:449519576

RPR Leuven

WAAROM AANSLUITEN BIJ WANDELKLUB HALEWIJN EEN GOED IDEE IS.

Gratis verzekering.

Aangezien Wandelklub Halewijn aangesloten is bij Wandelsport Vlaanderen, is elk aangesloten lid verzekerd tegen ongevallen die zouden gebeuren tijdens het wandelen.

Goedkope busuitstappen.

Elk jaar organiseren wij 5 busuitstappen. Als lid betaal je slechts 15 € per uitstap om deel te nemen, ongeacht de bestemming of het aantal stopplaatsen. In dit bedrag is ook het inschrijvingsgeld inbegrepen. Indien je een busabonnement neemt, bedraagt dit 60 € voor de 5 busuitstappen.

Jaarlijks clubfeest.

Elk jaar in november/december organiseren wij een clubfeest waar onze leden mits betaling aan kunnen deelnemen

Gratis ledenblad.

Om de twee maanden krijg je ons clubblad “ ’t halewijntje’ toegestuurd met daarin alle wandelinformatie met betrekking tot onze wandelklub.

Waardevol nieuwjaarsgeschenk.

Als nieuwjaarsgeschenk bieden wij onze leden elk jaar gratis deelname aan op alle tochten die Wandelklub Halewijn organiseert.

Verrassingsreis aan spotprijs.

Elk jaar organiseert Wandelklub Halewijn een verrassingsreis. De bestemming en de activiteiten tijdens deze verrassingsreis zijn voor iedereen telkens een verrassing en dus leuk om deel te nemen. En dit tegen een spotprijs.

Meerdaagse reis

Als lid kan je elk jaar deelnemen aan de meerdaagse reis die wij organiseren.

Regelmatig gratis inschrijven bij bevriende clubs.

Regelmatig bieden wij onze leden een gratis inschrijving aan op wandelingen die door bevriende clubs georganiseerd worden. Hierbij krijg je een gratis inschrijving en een sticker.

Aankopen van clubkleding aan uiterst lage prijzen.

Gratis infoblad van Wandelsport Vlaanderen.

Om de drie maanden krijg je het Walking Magazine van de Wandelsport Vlaanderen toegestuurd

Dan vraag je je zeker af, wat gaat me dit alles kosten?

Het lidgeld wordt bepaald per gezin.

Als gezinshoofd betaal je 17 €.

Per bijkomend gezinslid betaal je 12 €.

Hoe kan je aansluiten?

Geef gewoon een seintje aan één van onze bestuursleden of aan de voorzitter

Je kan haar bereiken op volgende nummers:  011  884032 of gsm 0470 183411

Op haar emailadres: voorzitter@wandelklubhalewijn.be of op dat van de secretaris: secretaris@wandelklubhalewijn.be

Of je sluit je aan via onze website www.wandelklubhalewijn.be. Vul voor elke persoon die je wil aansluiten de gegevens op het aansluitingsformulier in en klik op de knop “verzenden”.

Je betaalt contant bij één van de bestuursleden of schrijft het bedrag over op onze bankrekening BE07 0010 5532 7866

Aansluitingsformulier Wandelklub Halewijn

Naam: