Afgelastingen Covid-19

Aan alle leden van Wandelklub Halewijn en alle wandelaars,

het bestuur van Vzw Wandelklub Halewijn heeft volgende beslissingen genomen:

• De busreis op 10 mei 2020 naar Zaventem wordt afgelast;
  • De voettocht op 16 mei 2020 naar Scherpenheuvel wordt afgelast;
  • De verrassingsreis op 16 augustus 2020 wordt afgelast.

Personen die een abonnement hebben genomen voor de busreizen kunnen een gedeelte van het betaalde bedrag terugvorderen a rato van de reizen die niet hebben plaatsgevonden.

Ook diegenen die reeds hun deelname aan de verrassingsreis hebben betaald, kunnen dit bedrag terugvorderen.

Gelieve hiervoor de berichten van de penningmeester op te volgen.

Wat onze overige activiteiten betreft, kan er momenteel nog geen uitsluitsel gegeven worden of deze nog kunnen plaats hebben.

Van zodra hierover meer nieuws is zullen wij u hierover berichten.

2 antwoorden op “Afgelastingen Covid-19”

1. Hallo allemaal, we vinden het heel erg dat er zoveel afgelastingen zijn. Wij missen de wandelingen en de clubleden. We begrijpen echter wel de bedoeling. Hopelijk alles ok met jullie en houdt het gezond. Eddy en An

1. Bedankt voor jouw positieve reactie An. Wij missen het hele wandelgebeuren ook heel hard en zeker ons fijne wandelaars. Best jammer dat we al deze evenementen al hebben moeten afgelasten. We vrezen dat het er niet zal bij blijven en dat er zeker nog afgelastingen volgen. Groetjes en be safe.